Rozhovor v podcastu NERUDACAST na téma, jak získat a prodat sponzoring

Pavol Neruda, úspěšný podnikatel, spoluzakladatel a majitel OKTAGON MMA, si do svého podcastu NERUDACAST pozval našeho marketingového ředitele Jaroslava Hübnera. Jarda v tomto podcastu odpovídal na nejrůznější otázky z oblasti sponzoringu, mediální reklamy a propagace businessu. V tomto článku se Vám pokusíme shrnout některé části rozhovoru. Celý rozhovor si už teď můžete poslechnout ve Vaší podcastové aplikaci.

Důležité je se odlišit od konkurence

Na úvod se Palo s Jardou bavili o důvěře mezi mediální agenturou a klienty. Jarda se pohotově ujal této otázky a rozebral celkovou problematiku důvěry a budování značky. Podle něj je důležité naplnit předpoklady lidí, proto by na prvním místě měly být vždy zájmy klienta. Jarda dodává, že naši odborníci z mediální agentury REDBOX Media, včetně něj, musí v první řadě analyzovat situaci. Dívají se na to, o jaký projekt se jedná, jaký má potenciál a kdo za ním stojí. V případě, že to pro klienta dává smysl, deal potom realizujeme.

Palo na tuto odpověď navazuje tématem branding vs. PPC. Jarda hovoří o tom, že do PPC reklamy dnes investuje téměř každý, upozorňuje však, že pokud má klient dlouhodobější plán, chce vystoupit z řady a dělat dobrý positioning, je důležité investovat do product placementu, halftime show či brandingu. Jarda dodává, že z dlouhodobého hlediska to značce přinese daleko víc.

Špatná reklama a nejčastější chyby inzerentů

Pavola zajímá, co je to špatná reklama a jaké nejčastější chyby v souvislosti s reklamou inzerenti dělají. Jarda odpovídá, že klasické no go je, když chce klient cílit reklamu u pořadu, kde se to nehodí a tím pádem to nemá takový účinek. Samozřejmě ještě podotýká, že i když má klient velký budget na reklamu, není cílem mediální agentury takovou reklamu doporučovat, ale snaží se na to klienta upozornit a tuto reklamu mu rozmluvit. Dále klienti dělají chybu, když se chtějí za každou cenu prosadit v nějakém médiu, typickým příkladem je právě televizní reklama. Mediální agentury mají mnoho zkušeností a ví, že je potřeba klienty k nejvyšší efektivitě jejich reklamy správně nasměřovat.

Co se v rozhovoru ještě dozvíte?

  • Je důležitější dělat branding a positioning než jen PPC?
  • Co má mít správný obchodník?
  • Kdo se v Redboxu stará o zákazníky?
  • Jaké jsou výhody mediální agentury?
  • Co nabízí mediální agentury inzerentům?
  • Jaký budget je potřeba pro TV reklamy?
  • Jak se prodává reklama v Super Bowlu?
  • Jaký je pohled Jardy na reklamu?
  • Jak to Jarda vidí s product placementem?
  • Jak důležité je pracovat s emocemi?

Rádi byste se ze světa médií či reklamy dozvěděli něco dalšího? Kontaktujte nás a naši odborníci Vám rádi pomohou.

Tento článek pro vás napsal...
Jan Kajzar

Podnikatel, mentor, analytik a telekomunikační guru, který se ve světě zprostředkování služeb pohybuje již 19 let.
Díky svým dlouholetým zkušenostem v oboru médií a telekomunikací vím, že každý projekt je unikátní, a proto vždy volím individuální přístup. Rád sportuji a tah na branku využívám nejen ve sportu ale i při řešení jednotlivých projektů.

Kam dál?

Nastavení cookies

Soubory cookie používáme k zajištění základních funkcí webu a ke zlepšení vašeho uživatelského zážitku. Souhlas pro každou kategorii můžete kdykoliv změnit.

Nezbytně nutné soubory cookies

Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek. Bez těchto souborů cookie by webové stránky nefungovaly správně.

Bezpečnostní cookies

Bezpečnostní soubory cookie umožňují ukládání informací souvisejících se zabezpečením, např. ověřování, ochrana před podvody a další prostředky na ochranu uživatele.

Personalizační cookies

Personalizační soubory cookie mohou používat soubory cookie třetích stran, které jim pomáhají přizpůsobit obsah a umožňují sledovat uživatele na různých webových stránkách a zařízeních.

Reklamní cookies

Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.

Děkujeme za pomoc

Soubory cookies nám pomáhají řídit obsah stránky a reklamy tak, aby vyhovovaly vašim představám. Svou volbu můžete kdykoliv změnit kliknutím na nastavení soukromí v patičce webu.

Nebo
Více informací

Máte-li jakékoli dotazy týkající se používání souborů cookies a vašich voleb, kontaktujte nás prosím.

Nastavení soukromí

Soubory cookies nám pomáhají řídit obsah stránky a reklamy tak, aby vyhovovaly vašim představám. Svou volbu můžete kdykoliv změnit kliknutím na nastavení soukromí v patičce webu.