Mediální nákup
Hromadný nákup s jinými klienty a levnější ceny.
Poradenství
Jsme neustále na telefonu k odbornému poradenství.
Výběr vhodného mediatypu
Při implementaci kampaně analyzujeme, který pořad čí médium je vhodnější na základě cílové skupiny, rozpočtu, termínu a struktury jednotlivých pořadů.
Mediální zastupování
Volají Vám v průběhu roku jednotlivá média /dealeři/ a Vy nevíte, zda je nabídka výhodná? Nechejte to na nás! Budeme Vás zastupovat, neboli jednat i s těmito zástupci. Jejich nabídky zpracujeme a v souvislostech Vám řekneme, zdali je využít či nikoliv.
Vyjednávání s médii při nákupu
Média vždy nemluví stejnou řečí jako klient, jsme tu od toho, abychom dokázali vyjednat maximum pro prospěch klienta.
Implementace kampaně
Dohlídneme na to, aby spoty, sponzoring, PP, článek nebo billboard byl odehrán / vyvěšen / zveřejněn / podle domluvy a smlouvy.
Operativní jednání
Něco se pokazilo, nebo je třeba něco operativně vyřešit? Věnujte se svému obchodu a nechejte to na nás. Budeme se snažit o vše postarat.
Implementace výsledků a post buy
Určitě Vás budou zajímat výsledky, že? Z dostupných dat kampaní výsledky zanalyzujeme a předložíme.
Péče o zákazníka
Budeme Vám neustále k dispozici a budeme se snažit Vám poskytnout 100% péči v rámci dohodnutého objemu businessu.
Last minute a aktuální nabídky
Trh se rychle mění. Vznikají a zanikají nové formáty, přicházejí speciální nabídky za zvýhodněné ceny. Využijte našich kontaktů a získejte nabídku, kterou konkurence nezíská jen proto, že se o ní nedozví.
Monitoring médií
Každé dva týdny od nás dostanete sjetinu monitoringu trhu, tzn. co se o Vás, případně Vašich konkurentech z trhu píše v on-line prostředí /vyjma soc. sítí/, v tisku, v TV zpravodajství, případně v rádiu. Disponujeme mediálním archivem těchto článků, takže na požádání jsme schopni hledat v historii i několik let zpět. Report Vám budeme zasílat v přehledném souboru se všemi dostupnými daty, případně v komparativní analýze s Vaší konkurencí.
Plánování kampaně
Při plánování kampaně Vám uděláme odpovídající nabídku se srovnáním s tím, že Vám dáme komentář a doporučení, jak se rozhodnout. Vzhledem k tomu, že známe trh, víme, jaká cena od médií je dobrá nebo není, a proto kampaň vymyslíme, doporučíme a okomentujeme, ale rozhodnutí a poslední slovo je čistě na vás.