Setkáte se v průběhu roku s různými nabídkami na reklamní kampaně (ať už se jedná o on-line nebo off-line), které využijete, spustíte, ale na konci roku zjistíte, že jste jen „stříleli od boku“? Kampaně jste nevyhodnocovali a nemáte ponětí, zda byly efektivní tak, jak jste si představovali? Zdá se Vám, že jednotlivé nástroje nejsou provázány a ztrácí tak na výkonu a Vaše marketingové výdaje se navyšují, ovšem bez dostatečné návratnosti? Stanovme si jasné cíle a dosáhněme jich prostřednictvím marketingové strategie, která obsahuje tyto kroky:
Definování vašeho cílového trhu / skupiny zákazníků / portfolia zboží a služeb.
Implementace marketingového mixu.
Analýza dosavadních marketingových nástrojů.
Péče o aktivní kampaně.
Stanovení vašich obchodních cílů.
Post buy analýza – vyhodnocení jednotlivých kampaní / marketingových nástrojů včetně analýzy naplnění stanovených cílů.
Výběr vhodných marketingových nástrojů.
Doporučení následných kroků.
Tvorba marketingového plánu na stanovené období.
Mějte přehled o svých výdajích, investujte do marketingu rozumně a efektivně!